Principy strategie - Pět nadčasových pravidel strategického leadershipu v podání Billa Gatese, Andyho Grova a Steva Jobse přehled
David B. Yoffie , Michael Cusumano
Tři velcí vizionáři IT technologií. Tři mimořádné životy, tři mimořádné zkušenosti. Jak se vize stávají skutečností? Tato kniha skvěle a naprosto přesně vysvětluje jak tři legendární top manažeři z oboru hi-tech změnili svět, ve kterém žijeme. Není jen o strategiích, které jsou vhodné pro technologicky orientované firmy, ale ukazuje, jak postupují silní, zapálení a erudovaní lídři. Bill Gates, Andy Grove a Steve Jobs uvedli v období mezi roky 1968 a 1976 na podnikatelskou scénu tři společnosti, které dokázaly definovat podobu hi-tech světa, vytvořily zisk ve výši mnoha miliard dolarů a přeměnily navždy naše životy. Jak se jim něco tak neuvěřitelného mohlo podařit? Kniha Principy strategie se jako první zabývá souhrnným pohledem na životy a práci těchto tří mimořádných osobností – zkoumá jejich úspěchy i prohry, definuje, co je spojuje i odlišuje. David Yoffie a Michael Cusumano, významní profesoři z oboru podnikání, studovali tyto tři lídry a jejich společnosti po dobu téměř třiceti let, tedy v době, kdy sami vyučovali byznysové strategie, inovace a podnikání na Harvard Business School a na MIT Sloan School of Management.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Principy strategie - Pět nadčasových pravidel strategického leadershipu v podání Billa Gatese, Andyho Grova a Steva Jobse. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (2)
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Principy strategie - Pět nadčasových pravidel strategického leadershipu v podání Billa Gatese, Andyho Grova a Steva Jobse v seznamech
v Přečtených | 11x |
v Knihotéce | 9x |
v Chystám se číst | 4x |
v Chci si koupit | 3x |
Noooo, jak to říct. Prvních 50 stran jsem měl problém, než jsem se zorientoval a pochopil styl, jakým je kniha psána. Vznikala velmi dlouho a pojednává o třech leadrech a třech velkých společnostech, přičemž každá vznikla úplně jiným přístupem a přitom společně změnily svět. Pojednává o tom, jak vidět "za roh" budoucích trendů trhu a společnosti a jaké nástroje pro to zvolily tyto společnosti, resp. jejich leadeři. Nakonec jsem si ji zařadil mezi výborné knihy tohoto žánru a doporučuji všem, které zajímají tyto osobnosti a celkově podnikání a korporáty.