Proč už neplatí tradiční marketing přehled
John Walsh , Adrian Ryans , Sean Meehan , Jacquez Horovitz , Jean-Pierre Jeannet , Kamran Kashani , Dominique Turpin

Publikace se zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, jako např. marketing hodnotových řetězců, uspořádání klientů, 'passion branding' nebo tzv. diskriminační cenovou politiku. Nabízí čerstvé myšlenky, inspirované inovativními řešeními o marketingu služeb, marketingu rozhodování a o vytváření hodnot v organizacích usilujících o uspokojení a udržení si zákazníka.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2007 , Computer Press (CP Books)Originální název:
Beyond Traditional Marketing: Innovations in Marketing Practice
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Proč už neplatí tradiční marketing. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Proč už neplatí tradiční marketing v seznamech
v Mé knihovně | 1x |
v Chci si koupit | 1x |
Štítky knihy
zahraniční (mezinárodní) obchod management podnikání marketing podnikatelé obchodování, prodej vedoucí pracovníci, manažeři manažerské dovednostiAutoři knihy
americká Adrian Ryans
Sean Meehan
Jacquez Horovitz
Jean-Pierre Jeannet
francouzská Kamran Kashani
Dominique Turpin