Proč už neplatí tradiční marketing přehled
John Walsh , Adrian Ryans , Sean Meehan , Jacquez Horovitz , Jean-Pierre Jeannet , Kamran Kashani , Dominique Turpin

Publikace se zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, jako např. marketing hodnotových řetězců, uspořádání klientů, 'passion branding' nebo tzv. diskriminační cenovou politiku. Nabízí čerstvé myšlenky, inspirované inovativními řešeními o marketingu služeb, marketingu rozhodování a o vytváření hodnot v organizacích usilujících o uspokojení a udržení si zákazníka.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2007 , Computer Press (CP Books)Originální název:
Beyond Traditional Marketing: Innovations in Marketing Practice
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Proč už neplatí tradiční marketing. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Proč už neplatí tradiční marketing v seznamech
v Mé knihovně | 1x |
v Chci si koupit | 1x |
(tato data se aktualizují 1x za hodinu.)
Štítky knihy
zahraniční (mezinárodní) obchod management podnikání marketing podnikatelé obchodování, prodej vedoucí pracovníci, manažeři manažerské dovednostiAutoři knihy
americká Adrian Ryans
Sean Meehan
Jacquez Horovitz
Jean-Pierre Jeannet
francouzská Kamran Kashani
Dominique Turpin