První kroky v podnikání přehled
Martina Václavíková
První kniha o strategiích a plánování napsaná srozumitelným a zábavným způsobem pro každého, kdo stojí před rozhodnutím začít podnikat. Smyšlený příběh poskládaný ze skutečných životů a zkušeností o tom: * jak založit úspěšnou prodejnu, aniž byste studovali strategické řízení nebo znali pojmy jako SWOT analýza, marketingový mix a další manažerské povídky, * jak nalézt ty správné zákazníky pro své produkty a svoji prodejnu a jak jim o sobě dát vědět, * jak nalézt silné stránky a příležitosti tam, kde právě jste, * a jak je využít ve svůj prospěch, * jak se odlišit od konkurence, * a spousta dalšího důležitého povídání o smysluplném řízení vašich kroků, které byste se bez této knížky nikdy nemuseli dozvědět.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize První kroky v podnikání. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (3)
Velmi čtivě a poutavě napsaná kniha. Nenásilně nabádá čtenáře k hledání odpovědí na základní otázky pro úspěšný start podnikání.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha První kroky v podnikání v seznamech
v Přečtených | 7x |
ve Čtenářské výzvě | 1x |
v Doporučených | 1x |
v Knihotéce | 4x |
v Chystám se číst | 10x |
v Chci si koupit | 4x |
Autorovy další knížky
2012 | První kroky v podnikání |
2015 | Líheň podnikatelských nápadů |
2015 | Líheň podnikatelských nápadů |
Knížka je psaná formou příběhu. Hlavní hrdinka Maruška je nezaměstnaná a už ji nebaví neustále chodit na úřad práce a čekat a hledat pracovní místo, které ji bude naplňovat. Proto se rozhodne, že místo aby hledala sama pro sebe vhodného zaměstnavatele, bude pánem svého času i obchodu a možná bude i ona sama dokonce zaměstnavatel.
Nápad je to vynikající, ovšem než půjde zrealizovat, musí si odpovědět na pár otázek a zjistit pár informací jak na to. A Maruška neváhá a pouští se do toho. Sestavuje si, co bude potřebovat při realizaci svého podnikání, zjišťuje, co všechno si musí zjistit a připravit, zjišťuje informace o konkurenci, o zákaznících, o DPH, institucích, s kterými musí spolupracovat, o dodavatelích pro svůj obchod, plánuje SWOT analýzu, řeší na koho svoje aktivity bude cílit, co všechno bude prodávat, koho zaměstná a proč, jak vybere místo pro podnikání, řeší skladové zásoby a jiné problémy s podnikáním spojené.
Kniha byla velmi poučná a opravdu byla psaná běžným jazykem. Nenajdeme zde ekonomické pojmy bez toho, aniž by byly náležitě vysvětleny a uvedeny na příklady.
Kniha se mi velmi líbila a určitě ji doporučuju.