Psychologie a marketingové komunikace přehled
Stanislav Zelinka
Učební text Psychologie, marketingové komunikace – Obecná část, poskytuje základní rozsah poznatků psychologických věd. Obsahově je upraven pro snadnější studium teoretických základů psychologie. Cílem autora bylo připravit učební text, který studentům poskytne potřebný rozsah poznatků v daném předmětu. V učebním textu jsou uvedeny zejména základní psychologické kategorie, hlavní pozornost byla věnována pojmům, jako je obecná psychologie, psychologie osobnosti, asertivní a logické jednání, včetně dalších oblastí.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Psychologie a marketingové komunikace. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Psychologie a marketingové komunikace v seznamech
Kniha zatím není zařazena v žádném seznamu (Přečtené knihy, Právě čtené,...)