Psychologie obsluhy a služeb přehled
Eva Bedrnová
Učebnice podává jednak stručný výklad základních pojmů psychologie, jednak výklad obecných zákonitostí a zásad jednání s lidmi v oblasti hromadného stravování, správní činnosti a v oblasti služeb nejrůznějšího typu. Nabádá ke správné sociální interakci a k úspěšnému řešení případných konfliktů, dotýká se také individuálních předpokladů lidí ke zvládnutí různých sociálních situací obecně i při práci v uvedených oblastech.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Psychologie obsluhy a služeb. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Psychologie obsluhy a služeb v seznamech
Kniha zatím není zařazena v žádném seznamu (Přečtené knihy, Právě čtené,...)
Autorovy další knížky
2007 | Psychologie a sociologie řízení, 3. vydání |
2012 | Management osobního rozvoje |
2012 | Manažerská psychologie a sociologie |
1999 | Duševní hygiena a sebeřízení |
2001 | Moc, vliv, autorita |