Psychologie pro učitelky mateřské školy přehled
Václav Mertin , Ilona Gillernová
Mateřská škola a obecně výchova v předškolním věku mohou významně přispět k rozvoji dítěte. Učitelky i rodiče by měli mít k dispozici poznatky na úrovni soudobého poznání psychologie a souvisejících vědních oborů. Předkládaná publikace našich předních odborníků jednak shrnuje nové pohledy na tradiční otázky psychologie a pedagogiky předškolního věku (například výuka čtení, integrace postižených), jednak zařazuje nová aktuální témata (dítě imigrantů v mateřské škole, stimulování citového vývoje, rozvoj sociálních kompetencí). PhDr. Václav Mertin působí na katedře psychologie FF UK a také v Pražské pedagogicko-psychologické poradně. Specializuje se na dětskou psychologii – výchova, školní problematika, poruchy učení a chování dětí aj. Je autorem řady odborných i populárních publikací. V Portálu vyšly Individuální vzdělávací program (1995), rádce pro rodiče Výchovné maličkosti (2011) nebo Hry pomáhají s problémy (se Zdeňkem Šimanovským, od r. 1996 již šest vydání).... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Psychologie pro učitelky mateřské školy. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (1)
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Psychologie pro učitelky mateřské školy v seznamech
v Právě čtených | 3x |
v Přečtených | 20x |
ve Čtenářské výzvě | 2x |
v Doporučených | 1x |
v Mé knihovně | 10x |
v Chystám se číst | 8x |
v Chci si koupit | 9x |
v dalších seznamech | 1x |
Měla by ji mít po ruce každá učitelka....díky ní si něco připomenete, zopakujete, možná zjistíte i nově věci, na které si máte dát při vzdělávání v MŠ pozor...tato kniha se nikdy neztratí ;)