Reklama a podpora prodeje přehled
Gerard J. Tellis
Čtenář je postupně uveden do problematiky reklamy a podpory prodeje, otázek komunikační strategie, rozlišení typů strategie podpory prodeje a seznámí se i s plánováním uvedených složek marketingu. Text ilustrují příklady, názorná schémata a velmi zajímavá je také obrazová příloha s ukázkami nejrůznějších reklam. Kniha vychází za podpory Asociace reklamních agentur i České marketingové společnosti. Neměla by chybět v knihovničce žádného pracovníka reklamní agentury či PR, ale velmi ji ocení i studenti marketingu. RECENZE …Kniha se vyznačuje následujícími vlastnostmi: čerpá z nejnovějších výzkumů v oblasti sociálních věd a seznamuje čtenáře s aktuálními poznatky v oboru, snaží se o vysvětlení jevů, nikoli o jejich pouhý popis, je manažersky orientovaná, jejím účelem je pomoci manažerům vytvářet úspěšné strategie, nevyžaduje žádné zvláštní předpoklady a znalosti z obchodu, marketingu, ekonomie či psychologie. Může ji použít každý student nebo manažer…... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Reklama a podpora prodeje. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Reklama a podpora prodeje v seznamech
v Chci si koupit | 2x |