Reklamní slogany přehled
Lionel Salem
Reklamní slogany jsou krátká slovní spojení, která zdůrazňují klíčové vlastnosti produktů, služeb nebo značek. Jejich tvůrci je navrhují tak, abychom si je snadno zapamatovali. Důležitost dobrého sloganu si firmy dobře uvědomují a jejich tvorbě věnují obrovské úsilí. Některé úspěšné slogany pak provázejí značku i desítky let. Které slogany jsou opravdu světoznámé a které se staly naprostými propadáky? Jaké příběhy se skrývají za vznikem některých nejznámějších sloganů?... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2013 , BizBooksOriginální název:
Handbook of slogans, 2012
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Reklamní slogany. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Reklamní slogany v seznamech
v Přečtených | 4x |
v Knihotéce | 2x |
v Chystám se číst | 2x |
v Chci si koupit | 1x |