Role marketingu ve firmách : hlavní problémy, jejich příčiny a možné cesty řešení přehled

Nehodnoceno
Role marketingu ve firmách : hlavní problémy, jejich příčiny a možné cesty řešení
https://www.databazeknih.cz/img/books/38_/387861/mid_role-marketingu-ve-firmach-hlavni-p-wNI-387861.png 0 0 0

Cílem odborné publikace je popis stávající role marketingu ve firmách a to jak z české, tak mezinárodní perspektivy. Zaměřuje se především na klíčové problémy, s nimiž se marketing v současnosti potýká, a na jejich příčiny.

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Role marketingu ve firmách : hlavní problémy, jejich příčiny a možné cesty řešení. Přihlašte se a napište ho.


Nové komentáře (0)

Zatím zde není žádný komentář.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Role marketingu ve firmách : hlavní problémy, jejich příčiny a možné cesty řešení v seznamech

Kniha zatím není zařazena v žádném seznamu (Přečtené knihy, Právě čtené,...)


Autoři knihy