Role marketingu ve firmách : hlavní problémy, jejich příčiny a možné cesty řešení přehled
Miroslav Karlíček , Radek Tahal , Marek Novinský
https://www.databazeknih.cz/img/books/38_/387861/mid_role-marketingu-ve-firmach-hlavni-p-wNI-387861.png
0
0
0
Cílem odborné publikace je popis stávající role marketingu ve firmách a to jak z české, tak mezinárodní perspektivy. Zaměřuje se především na klíčové problémy, s nimiž se marketing v současnosti potýká, a na jejich příčiny.
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Role marketingu ve firmách : hlavní problémy, jejich příčiny a možné cesty řešení. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Role marketingu ve firmách : hlavní problémy, jejich příčiny a možné cesty řešení v seznamech
Kniha zatím není zařazena v žádném seznamu (Přečtené knihy, Právě čtené,...)