Rozvíjení emoční inteligence žáků přehled
Eva Gajdošová , Gabriela Herényiová
Pro současnou školu je charakteristické, že i přes opakovaně deklarovaný cíl, kterým je komplexní a harmonický rozvoj žákovy osobnosti, klade důraz především na školní výkonnost žáka. Emoční a sociální vývoj žáků. rozvoj samostatnosti a tvořivosti zůstává v pozadí. Zkušené školní psycholožky v této knize shrnují své zkušenosti s všestranným rozvíjením osobnosti žáků v alternativní humanisticky orientované škole. Jejich působení je založeno na těsné spolupráci s učiteli, výchovnými poradci, poradenskými psychology a rodiči. Ukazují, jak poznat a zlepšit sociální vztahy ve třídě, jak pracovat s dětmi s poruchami chování. Pomáhají žákům také při rozhodování o jejich profesní orientaci. Předkládají programy, které jsou zaměřeny na prevenci šikanování a agresivního chování. Publikace je určena učitelům, školním psychologům a výchovným poradcům. Ze slovenského originálu přeložila Jitka Slavíková.... celý text
Literatura naučná Osobní rozvoj a styl
Vydáno: 2006 , PortálOriginální název:
Škola rozvíjania emocionálnej inteligence žiakov
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Rozvíjení emoční inteligence žáků. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Rozvíjení emoční inteligence žáků v seznamech
v Přečtených | 1x |
v Chystám se číst | 6x |
v Chci si koupit | 1x |