Šik jako Francouz přehled
Frédérique Veysset , Isabelle Thomas
Kniha o módě a stylu, plná praktických rad a tipů. Průvodcem je patnáct Pařížanů ve věku mezi 23 a 73 lety, kteří slouží jako ikony tolik probíraného francouzského stylu a předvádějí, jak si osobitý styl osvojili. Ke stylu se vyjadřují i odborníci – historik, krejčí, obuvník, šéfkuchař či kadeřník… Autoři nevynechali jediný detail, který je potřeba promyslet, když se muž snaží být elegantní: boty, kravaty, obleky, košile, brýle, toaletní vody, pláště, dokonce i cigarety, nemluvě o chování!... celý text
Literatura světová Osobní rozvoj a styl
Vydáno: 2016 , Ikar (ČR)Originální název:
You´re So French Men!, 2012
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Šik jako Francouz. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (3)
Na rozdiel od "ženskej" verzie tejto knihy (Vyzeráš ako Francúzka) sa táto kniha venuje aj niečomu inému, ako len oblečeniu a trochu topánkam a kabelkám: napr. účesom, parfumom, okuliarom, etikete stolovania, zdravej výžive či slušnému správaniu. Keby spomenuli ešte všeobecné vzdelanie a šport (veď ako ináč by mali muži silu a držanie tela - nemyslím horu svalov), bola by kniha na 5 hviezdičiek. Niektoré outfity sú doslova chutné, u nás vidí človek mužov väčšinou v tričku a rifliach alebo - hlavne tých mladých - v teplákoch.
Praktické rady typu: nikdy neříkáme "Dobrou chuť" ale "Dobré zažití" nebo nenosíme sako se dvěma prostřihy na zadním dílu, protože už přece nejezdíme na koni.
Dvě ženy píší o (francouzském) pánském stylu oblékání a chování. Myslím, že koho pánská móda baví a zajímá se o ni, tomu tahle kniha nepřinese nic nového.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Šik jako Francouz v seznamech
v Přečtených | 7x |
v Doporučených | 1x |
v Knihotéce | 11x |
v Chystám se číst | 3x |
v Chci si koupit | 2x |
Trocha malicherných starostí let minulých. Knížka hezká a zbytečná. Noste kvalitní boty, investujte do oblečení ušitého na zakázku, nenoste komerční značky, nejste loga.