Slovník teórie médií A-Ž přehled
Peter Valček
Slovník teórie médií doc. Petra Valčeka nadväzuje na Slovník literárnej teórie (LIC 2006) rozširujúc aspekt literatúry ako média na mediálne a najmä multimediálne univerzum civilizácie. Autor vo formuláciách jednotlivých slovníkových hesiel charakterizuje a vysvetľuje základné pojmy teórie médií, pričom sa usiluje zachytiť aktuálny stav teoretického i empirického výskumu médií a mediality v jeho vývine od 20. rokov minulého storočia až po súčasnosť. Dôraz kladie na problematiku vývinu vedeckých predstáv o médiách a na dôsledky zmien vedeckej doxy (paradigmy) v tejto oblasti a ich vplyve na metodológiu výskumu.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Slovník teórie médií A-Ž. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Slovník teórie médií A-Ž v seznamech
v Knihotéce | 1x |
Autorovy další knížky
2011 | Slovník teórie médií A-Ž |
2006 | Slovník literárnej teórie |
2007 | Osudy eseje |
2000 | Slovník literárnej teórie A -J |
2002 | Multimediácia |