Som skvelé dieťa – 7 pilierov detského sebavedomia přehled
Michaela Ray
Kniha je vhodná pre deti od troch do osem rokov na spoločné čítanie s rodičmi. Je inšpirovaná skúsenosťami a koučingovou praxou autorky. Odhaľuje, kde vznikajú v detstve pochybnosti o sebe a ako môžu rodičia podporiť sebavedomie dieťaťa. Formou rozprávky sa tieto témy prirodzene otvoria. Doplňujúce námety pre rodičov pomôžu priblížiť sa dieťaťu a zistiť, kde prípadne potrebuje viac podpory. Afirmácie zhrnú hlavnú myšlienku každej kapitoly, aby si ju dieťa mohlo ľahko osvojiť. V knihe je inovatívne spojený žáner rozprávky, osobného rozvoja a poznatky z neurovedy.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Som skvelé dieťa – 7 pilierov detského sebavedomia. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (2)
Překrásné společné čtení pro děti s dospělými, které dětem pomůže s pocity / situacemi pomocí pohádkových příběhů. Pohádky jsou překrásné. Líbí se mi, že je zde i prostor s náměty pro rodiče nebo poznámky autorky z neurovědy.
Kniha podle mne pomůže i dětem větším, třeba na Střední škole, kdy o sobě mnozí pochybují nebo mají různé pocity, na které se bojí zeptat.
Kdyby taková kniha vyšla již před lety, jistě bych i já osobně hleděla na sebe nebo své okolí nebo rodinu jinak. Jsou v ní otázky, které jsem si jí já jako dítě mnohokrát pokládala a ne jen jako dítě, ale i jako straší.
Jsem velmi ráda, že jsem si knihu od autorky měla možnost přečíst a jsem si jista, že pomůže mnohým dětem s rodiči, aby se děti cítily lépe a lépe chápaly své pocity nebo situace. Knihu jistě budou číst opakovaně.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Som skvelé dieťa – 7 pilierov detského sebavedomia v seznamech
v Přečtených | 4x |
v Knihotéce | 1x |
v Chystám se číst | 3x |
v Chci si koupit | 2x |
Autorovy další knížky
2021 | Som skvelé dieťa – 7 pilierov detského sebavedomia |
2022 | Dieťa z neba - 8 pilierov sebavedomia adoptovaného dieťaťa |
Velké zklamání. Marketing mají skvělý, ale nám to nic nedalo. Cena přehnaně vysoká.