Staňte se hvězdou mezi prodejci přehled
Brian Tracy
Špičkové prodejce často od průměrných dělí jen nepatrné rozdíly v postojích a schopnostech. Malé pokroky v důležitých dovednostech jako je průzkum trhu, přesvědčivá prezentace, překonávání překážek či uzavírání obchodu mohou obrovsky vylepšit prodejní výsledky. Tato kniha vám poskytne nástroje k tomu, abyste překonali jakékoli nedostatky, které vás v prodávání momentálně brzdí. Jednak je s její pomocí snadno odhalíte, jednak vám nabídne praktická cvičení, jež vám ukáží, jak se v daných oblastech okamžitě zlepšit. Prodejci jsou lidé, které většinou motivují hlavně dvě věci: peníze a postavení. Chtějí hodně vydělávat a úspěch poměřují velikostí svého příjmu v porovnání s příjmy ostatních. Navíc touží po společenském uznání. Tato kniha vám předvede, jak vydělat více peněz a jak zároveň posílit své společenské postavení. Mnoho prodejců nemá v prodávání žádný profesionální výcvik. Proto také většině z nich stačí k výraznému zvýšení výkonu pár nových znalostí a dovedností. Někomu dokonce ke skoku z průměru na špici chybí jedna jediná věc. Tato kniha vám pomůže zjistit, co to přesně je, a ukáže vám, jak se mezi prodejci stát hvězdou.... celý text
Literatura naučná Osobní rozvoj a styl
Vydáno: 2014 , SynergieOriginální název:
Be a Sales Superstar
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Staňte se hvězdou mezi prodejci. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (1)
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Staňte se hvězdou mezi prodejci v seznamech
v Přečtených | 7x |
ve Čtenářské výzvě | 1x |
v Knihotéce | 1x |
v Chystám se číst | 4x |
v Chci si koupit | 6x |
Štítky knihy
obchodování, prodejAutorovy další knížky
2007 | Snězte tu žábu! |
2007 | Jak mnohem lépe prodávat |
2013 | Polibte tu žábu! |
2011 | Nový začátek – Jak nejlépe naložit s životem, který je před vámi |
2006 | Jak udělat dojem a přesvědčit |
Stručné a jasné rady. Autor nabádá k vyšší aktivitě v oblastech hledání příležitostí, prezentace nabídky a uzavírání obchodu.