Strukturované učení v praxi přehled
Anne Häussler , Antje Tuckermann , Eva Lausmann
Autorky věnují pozornost žákům s vysoce funkčním autismem a Aspergerovým syndromem v běžné škole. Při přípravě publikace využily dlouholeté zkušenosti, které získaly při terapeutické práci s žáky s poruchou autistického spektra a při poradenství jejich pedagogům a blízkým osobám. Porucha autistického spektra je neviditelný hendikep s dalekosáhlými důsledky pro pedagogickou práci – nejen pro učitele, ale i pro žáky, od kterých se díky jejich intelektuálním schopnostem očekává, že by měli být schopni ve škole „úplně normálně“ fungovat. Avšak důsledky diagnózy snižují jejich celkovou funkčnost natolik, že bez potřebné míry podpory ve školním prostředí selhávají, setkávají se s neporozuměním a řadou neúspěchů. Přitom často stačí jen zavést drobná opatření, která mohou situaci žáka s PAS výrazně zlepšit. Někdy je naopak zapotřebí opatření rozsáhlejších.... celý text
Literatura světová Literatura naučná Psychologie a pedagogika
Vydáno: 2014 ,Originální název:
Praxis TEACCH: Herausforderung Regelschule, 2014
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Strukturované učení v praxi. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Strukturované učení v praxi v seznamech
v Přečtených | 2x |
v Knihotéce | 1x |
v Chystám se číst | 3x |
v dalších seznamech | 1x |