Superzákazník přehled
Eddie Yoon
Autor knihy odhaluje jedno z nejdůležitějších tajemství budování značky. Každá silná značka totiž čerpá svou sílu z energie a emocí tzv. superzákazníků. Jsou to ti, kteří vaše produkty milují, kteří bez nich neumějí žít. A tato kniha vám pomůže takové zákazníky najít.
Literatura světová Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2011 , Management PressOriginální název:
Superconsumers: A Simple, Speedy and Sustainable Path to Superior Growth
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Superzákazník. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Superzákazník v seznamech
v Přečtených | 1x |
v Chystám se číst | 1x |