Televizní zpravodajství jako paradox. Jak (ne)rozumět zpravodajství I. přehled
Marek Lapčík
Televizní zpravodajství sebe samo deklaruje jako jednu z nejvěrohodnějších reflexí sociální reality, nabízející univerzální sdělení určená všem bez rozdílu jejich individuálních znalostí a schopností. Že zdání reflexe skutečnosti jen docela úspěšně předstírá patrně není překvapující, rozhodně ne natolik jako fakt, že – opět velmi úspěšně – zastírá, že jde o jeden z nejkomplikovanějších a současně nejparadoxnějších typů mediálních obsahů. Překvapující je nejen skutečnost, že přes uvedené skutečnosti je diváky vnímáno jako jedna z nejvěrohodnějších reprezentací reality, ale že je vůbec – přes svou komplikovanost – vůbec vnímáno. Tato publikace je prvním svazkem třídílné studie věnované tomu, jak vlastně televizní zpravodajství skutečně vypadá, z čeho se skládá a jak vlastně „funguje“.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Televizní zpravodajství jako paradox. Jak (ne)rozumět zpravodajství I.. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Televizní zpravodajství jako paradox. Jak (ne)rozumět zpravodajství I. v seznamech
v Chystám se číst | 1x |
v Chci si koupit | 1x |
Autorovy další knížky
2008 | Média dnes: reflexe mediality, médií a mediálních obsahů |
2012 | Televizní zpravodajství jako paradox. Jak (ne)rozumět zpravodajství I. |