Toyota Kata - Systematickým vedením lidí k vyjimečným výsledkům přehled
Mike Rother
• Jak zkvalitňovat a přizpůsobovat každodenní práci v rámci celé organizace? • Jak rozvíjet a využívat schopnosti každého jednotlivce a dosáhnout nové úrovně výkonnosti? • Jak dát organizaci sílu zvládnout dynamické a nepředvídatelné situace? • Jak dlouhodobě udržet spokojenost zákazníků? Představujeme vám další ze série publikací o kultuře a nástrojích, které dělají ze společnosti Toyota nejúspěšnější automobilku světa. Prakticky a konkrétně ukazuje, jak vést a rozvíjet zaměstnance, aby dokázali maximálně využít svých schopností a spolu s celou organizací dosahovali výjimečných výsledků. Podrobně a s mnoha praktickými příklady od začátku do konce pomáhá manažerům na všech úrovních dosahovat vynikajících výsledků a zajišťuje jim trvalou konkurenční výhodu. Zjistěte, jak zlepšit převažující manažerský přístup pomocí dvou kata: Zlepšení Kata – opakující se rutiny stanovením náročných cílů, prací krok za krokem přes překážky a učení se z problémů. Koučing Kata – vzor učení zlepšení kata pro zaměstnance na všech úrovních, s cílem motivovat jejich způsoby myšlení a jednání. Kniha získala Shingo Prize, prestižní ocenění knih o lean problematice, respektované v široké lean komunitě. Partnerem vydání knihy je společnost DMC management consulting s.r.o. a IPA Slovakia, s.r.o.... celý text
Ekonomie a obchod Učebnice a slovníky
Vydáno: 2017 , GradaOriginální název:
Toyota Kata, 2009
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Toyota Kata - Systematickým vedením lidí k vyjimečným výsledkům. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (1)
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Toyota Kata - Systematickým vedením lidí k vyjimečným výsledkům v seznamech
v Přečtených | 2x |
v Knihotéce | 3x |
v Chystám se číst | 2x |
v Chci si koupit | 2x |
Na konci knihy jsou dvě přílohy, které vidím jako užitečné. Kniha samotná je výrazně delší než je třeba. Často se omílá pořád dokola jedno a to samé, informací je přitom poskvornu.