Tři stupně ve vývoji školního dítěte – Sedmý, devátý a dvanáctý rok života z hlediska waldorfské pedagogiky přehled
Hermann Koepke
Nehodnoceno
Tato kniha je v nejlepším smyslu věcně pedagogická a je praktickou učebnici pro všechny, kteří vychovávají a vzdělávají děti. Jeji zcela zvláštní hodnota však spočívá v tom, že místo poučování neustále podněcuje, pobízí k vlastním pozorováním a k práci na sobě samém.
Literatura naučná Psychologie a pedagogika
Vydáno: 2013 , Asociace waldorfských škol ČROriginální název:
Das siebte Lebensjahr. Die Schulreife, Das neunte Lebensjahr. Seine Bedeutung in der Entwicklung des Kindes. Das zwolfte Lebensjah, 2005
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Tři stupně ve vývoji školního dítěte – Sedmý, devátý a dvanáctý rok života z hlediska waldorfské pedagogiky. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Tři stupně ve vývoji školního dítěte – Sedmý, devátý a dvanáctý rok života z hlediska waldorfské pedagogiky v seznamech
v Právě čtených | 1x |
v Přečtených | 1x |
v Knihotéce | 2x |
Autorovy knížky
2013 | Tři stupně ve vývoji školního dítěte – Sedmý, devátý a dvanáctý rok života z hlediska waldorfské pedagogiky |