Tvůrčí psaní v literární výchově jako nástroj poznávání přehled
Zbyněk Fišer ml. , Petr Kuběnský , Jitka Cholastová , Zuzana Šalamounová
Monografie autorského kolektivu Zbyněk Fišer, Dagmar Dvořáková, Jitka Cholastová, Pavla Kopečná, Petr Kuběnský, Zuzana Šalamounová. Monografie o tvůrčím psaní představuje transdisciplinárně založený obor v oblastech textové komunikace ve škole i mimo ni. Studenti, pedagogové, zvídaví čtenáři i budoucí autoři zde naleznou teoreticky ukotvené strategie, metody i praktická cvičení pro psaní různorodých textů, kterými se lze zmocňovat jak vlastních pocitů a poznatků, tak také smyslu a hodnot zašifrovaných v textech druhých. Techniky tvůrčích operací s textem jsou zde představeny jako pracovní nástroj efektivní, kooperativní verbální komunikace a tvořivé interakce.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Tvůrčí psaní v literární výchově jako nástroj poznávání. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (1)
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Tvůrčí psaní v literární výchově jako nástroj poznávání v seznamech
v Přečtených | 1x |
ve Čtenářské výzvě | 1x |
v Knihotéce | 1x |
v Chystám se číst | 8x |
v Chci si koupit | 3x |
Skvělá příručka pro někoho, kdo s tvůrčím psaním začíná (a to jak v roli učitele/lektora, tak případně i v roli subjektu, který se o tvůrčí psaní sám pokouší). Pro literární výchovu (a vůbec pro školní praxi obecně) nabízí velice cenné tipy na cvičení rozvíjející kreativitu, tvořivost, schopnost interpretace, kritického myšlení, ale i poznání sebe sama a světa kolem nás. Oceňuji především příklady uváděné k téměř každé metodě.