Učit umění: učitel a žák v labyrintu současného umění přehled
Magdalena Adámková-Turzová , Petra Filipová
Publikace se zabývá výukou současného umění na středních školách a shrnuje výsledky dvou výzkumných šetření, které přinášejí jednak vhled do uvažování žáků nad současným uměním a jednak pohled pedagogů, jejichž úkolem je žáky na jejich cestě k porozumění umění provázet. Knihu doplňuje také oddíl věnovaný novým médiím v umění, který poukazuje na možnosti nových médií ve výuce a vyzdvihuje jejich využitelnost a efektivitu. Součástí publikace jsou také přepisy rozhovorů s pedagogy, kteří jsou aktivní na umělecké scéně jako tvůrci nebo jako teoretici.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Učit umění: učitel a žák v labyrintu současného umění. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Učit umění: učitel a žák v labyrintu současného umění v seznamech
v Chystám se číst | 1x |
v Chci si koupit | 1x |
v dalších seznamech | 1x |