Velká kniha o prodeji přehled
Martin Limbeck
Uznávaný prodejní trenér a autor známé knížky Jak myslí špičkový obchodník vám ve své klíčové knize o prodeji ukáže, jak úspěšně získávat nové zákazníky, uzavírat s nimi obchody a budovat vztahy. Co je to vlastně NOVÝ HARDSELLING? Je to moderní a inovativní přístup k prodávání. Koncept spojující dva klíčové aspekty – důslednou a cílevědomou snahu o uzavření zakázky a řízení vztahů se zákazníky nutné k vybudování dlouhodobého a funkčního obchodního partnerství. Jeho podstatou je osm etap úspěšného prodeje: od počátečního telefonického kontaktu přes první rozhovor, prezentaci nabídky a uzavření zakázky až po poprodejní služby. Stěžejním prvkem tohoto nového prodejního konceptu je NOVÝ HARDSELLER. Na stránkách této knihy poznáte tajemství jeho úspěchů a zjistíte jak: • se sami naprogramovat k úspěchům při prodávání, • se dostat k zákazníkům na nejvyšších úrovních managementu, • aktivně vést prodejní rozhovor a přesvědčit klienty neodolatelnými argumenty, • porozumět spektru komunikačníc... celý text
Literatura naučná Osobní rozvoj a styl
Vydáno: 2014 , GradaOriginální název:
Das neue Hardselling, 2012
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Velká kniha o prodeji. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Velká kniha o prodeji v seznamech
v Přečtených | 4x |
v Mé knihovně | 3x |
v Chystám se číst | 2x |
v Chci si koupit | 4x |
Štítky knihy
obchodování, prodejAutorovy další knížky
2012 | Jak myslí špičkový obchodník - Co odlišuje ty nejlepší od průměrných |
2014 | Velká kniha o prodeji |