Vyučovací styly učitelů přehled
Gary D. Fenstermacher , Jonas F. Soltis
Lze nějak roztřídit přístupy učitelů k vyučování a rozhodnout, zda je některý lepší? Autoři vymezují tři základní typy přístupu učitelů k vyučování. Manažerský přístup chápe učitele jako manažera učení a získávání znalostí, dovedností, vědomostí a kompetencí. Facilitační přístup mají učitelé, kteří se zaměřují na rozvoj a péči o jedinečné schopnosti a osobnostní rysy každého žáka, podporují jeho autenticitu. Přístup „svobodného“ vzdělávání pohlíží na učitele jako na osvoboditele ducha. Autoři knihy vysvětlují silné a slabé stránky každého z přístupů a ilustrují jednotlivé přístupy řadou příkladů. Jejich cílem je umožnit učiteli kriticky zhodnotit svůj vlastní vyučovací styl, porozumět jeho přednostem a nedostatkům, případně – u studentů učitelství – uvědoměle si svůj styl vytvářet.... celý text
Literatura naučná Psychologie a pedagogika Učebnice a slovníky
Vydáno: 2008 , PortálOriginální název:
Approaches to Teaching, 1986
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Vyučovací styly učitelů. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Vyučovací styly učitelů v seznamech
v Přečtených | 5x |
ve Čtenářské výzvě | 1x |
v Chystám se číst | 4x |
v Chci si koupit | 2x |