Vztah jazyka a komunikace v česko-slovensko-polské didaktické reflexi přehled
Stanislav Štěpáník
Monografie představuje v naší lingvodidaktické produkci unikátní počin, neboť spojením odborníků na didaktiku mateřštiny z České republiky, ze Slovenska a z Polska – tří zemí jazykově, historicky, kulturně i sociálně blízkých – dává možnost pozoruhodného kontrastivního pohledu na hlavní téma publikace, totiž vztah jazyka a komunikace. Jeho řešení se jeví z pohledu výuky zmíněných jazyků i širšího mezinárodního pohledu jako zcela stěžejní při utváření učebního prostředí výuky mateřštiny, zkoumání a zlepšování její kvality a především zavádění jakýchkoli inovací. V česko-slovensko-polském prostředí monografie představuje práci, která se danému problému věnuje skutečně komplexně a do hloubky. Jako základní východisko z problémů, s nimiž se výuka češtiny, slovenštiny i polštiny v daných zemích potýká, autoři předkládají systémový komunikačně-funkční přístup, jehož souhrnnou elaboraci čtenář v publikaci nalezne.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Vztah jazyka a komunikace v česko-slovensko-polské didaktické reflexi. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Vztah jazyka a komunikace v česko-slovensko-polské didaktické reflexi v seznamech
Kniha zatím není zařazena v žádném seznamu (Přečtené knihy, Právě čtené,...)
Autorovy další knížky
2020 | Školní výpravy do krajiny češtiny |
2016 | Průvodce začínajícího češtináře |
2018 | Cvičebnice výslovnosti češtiny nejen pro školní výuku |
2020 | Výuka češtiny mezi tradicí a inovací |
2019 | Vztah jazyka a komunikace v česko-slovensko-polské didaktické reflexi |