Zvládáme specifické poruchy učení přehled
Zuzana Bodnárová , Lenka Krejčová
Autorky úspěšné publikace Specifické poruchy učení připravily další titul, který je zaměřen především na žáky 2. stupně ZŠ, využít jej ale mohou také žáci starší, studenti SŠ a VŠ i dospělí a samozřejmě také rodiče, učitelé, doučovatelé, speciální pedagogové a psychologové. Jednotlivé kapitoly se věnují práci s texty (psaní souvislých textů, psaní výpisků z odborných textů, učení slovíček v cizích jazycích), porozumění čtenému, alternativním způsobům zpracování informací a zapamatování si učiva i využití moderních technologií. Co v knize najdete? * systematický trénink dovedností, které v souvislosti s dyslexií potřebujeme posílit * pomoc pro nalezení vlastních způsobů práce * konkrétní příklady a praktická cvičení Kvalitní čtenářské dovednosti představují klíč k úspěšné celoživotní vzdělanosti. Kdo nechce přestat s nápravou problémů se čtením ve třetí či čtvrté třídě, sáhne po této publikaci. Obsahuje cvičení a úkoly, které svou náročností odpovídají rozumové vyspělosti dítěte na druhém stupni a současně respektují jeho čtenářské dovednosti. Volba cvičení rovněž odpovídá současným poznatkům o efektivní nápravě poruch čtení. PhDr. Václav Mertin, dětský psycholog, Katedra psychologie FF UK Zuzana Hladíková pracuje jako psycholožka v neziskové organizaci DYS-centrum Praha, z. ú. Věnuje se jak problematice specifických poruch učení a chování, tak i obecnějším otázkám edukace. Je spoluzakladatelkou Základní školy Poznávání. Podílela se na vzniku několika publikací a komplexního tréninkového programu pro středoškoláky s dyslexií nazvaného „Já na to mám“. Lenka Krejčová pracuje jako psycholožka v neziskové organizaci DYS-centrum Praha, z. ú. a na Katedře psychologie FF UK. Byla zapojena do lokalizace několika diagnostických metod. Dlouhodobě se také zabývá specifickými poruchami učení a chování, což přerostlo v ucelený zájem o problematiku edukace a systém vzdělávání. Spolu se Zuzanou Hladíkovou založila Základní školu Poznávání. Je autorkou nebo spoluautorkou řady časopiseckých článků a knih, podílela se na vzniku komplexního tréninkového programu pro středoškoláky s dyslexií. (dyslexie, dysortografie, dysgrafie)... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Zvládáme specifické poruchy učení. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Zvládáme specifické poruchy učení v seznamech
v Knihotéce | 1x |
v Chystám se číst | 4x |
v Chci si koupit | 1x |
v dalších seznamech | 1x |