10 zlatých pravidel péče o zákazníka recenze
Ivan Bureš , Pavel Řehulka
![10 zlatých pravidel péče o zákazníka 10 zlatých pravidel péče o zákazníka](https://www.databazeknih.cz/img/books/79_/79655/zlatych-pravidel-pece-o-zakaznika-79655.jpg?v=1308433580)
Nové vydání knihy Ivana Bureše a Pavla Řehulky 10 zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku je stejně jako vydání předchozí volným pokračováním veleúspěšného Burešova bestselleru 10 zlatých pravidel prodeje. Autoři v nové knize přenášejí těžiště své pozornosti na podmínky vytváření a dlouhodobého udržování dobrých vztahů se zákazníky. Jsou totiž přesvědčeni, že i v době mocných, počítačem integrovaných marketingových nástrojů o našem obchodním úspěchu rozhoduje – spolu s novým důrazem na pojetí produktu jako komplexu služeb – především vnímavý lidský přístup a „investice“ do budování vztahů a komunikace se zákazníky, že – obrazně řečeno – i v „digitálním“ věku musí někdo „prošlapat podrážky“ a že naším nejlepším obchodním zástupcem bude nadšený zákazník, jemuž poskytneme neobyčejnou nákupní zkušenost, kterou si prostě nedokáže nechat pro sebe...... celý text
U této knihy zatím nejsou recenze.
Zde se můžete podívat na hlavní přehled recenzí.