Cizí jazyky a specifické poruchy učení recenze
Olga Zelinková
Kniha je strukturovaná tak, aby umožňovala čtenáři proniknout do obtíží jedinců s dyslexií, představit si a chápat tyto obtíže ve výuce cizího jazyka a hledat cesty optimální výuky. Pro lepší spojení teorie s praxí jsou v textu odkazy na pracovní listy, ve kterých jsou zásady a doporučení převáděny do výuky. Teoretická část obsahuje též poslední poznatky, které v České republice dosud nebyly publikovány. Jsou to závěry z výzkumů zabývajících se poruchami učení a především poznatky týkající se cíleně výuky cizím jazykům v zahraničí. Věříme však, že v textu naleznou nové podněty pro práci i čtenáři, kteří cizí jazyk neučí.... celý text
U této knihy zatím nejsou recenze.
Zde se můžete podívat na hlavní přehled recenzí.
Autorovy další knížky
2003 | Poruchy učení |
1997 | Pomoz mi, abych to dokázal |
2001 | Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program |
2013 | Mám dyslexii. Průvodce pro dospívající a dospělé se specifickými poruchami učení |
2010 | Cizí jazyky a specifické poruchy učení |