-

Direct marketing recenze

Nehodnoceno
Direct marketing
https://www.databazeknih.cz/img/books/27_/279671/mid_direct-marketing-8av-279671.jpg 0 0 0

Proč je klíčem k úspěchu v direct marketingu (direct mail, zasílání katalogů, teleshopping, telemarketing aj.) odhodlání, přitáhnout a udržovat si hodnotné zákazníky? Jak změnit interaktivním dialogem chování zákazníků? Autor knihy, zakladatel a průkopník moderního direct marketingu, ukazuje krok za krokem, jak se naučil dělat reklamu, která se zaplatí, a jak vytvořil 19 zásad, díky nimž zhodnotíte prostředky vložené do firemní marketingové komunikace. Jádrem knihy nejsou hypotézy či informace z druhé ruky, ale poutavě psané záznamy o kampaních za miliardy dolarů pro American Express, Ford Motor Company a jiné společnosti.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Grada
Originální název:

Being Direct: Making Advertising Pay


více info...

U této knihy zatím nejsou recenze.
Zde se můžete podívat na hlavní přehled recenzí.

Štítky knihy

marketing

Autorovy knížky

Lester Wunderman
americká, 1920
2004  0%Direct marketing