Dokonalá služba zákazníkovi po telefonu recenze

Nehodnoceno
Dokonalá služba zákazníkovi po telefonu
https://www.databazeknih.cz/img/books/16_/164209/dokonala-sluzba-zakaznikovi-po-telefonu-164209.jpg 0 0 0

Používáte-li telefon každý den jako svůj běžný pracovní nástroj, setkáváte se při tom s řadou větších či menších problémů. Telefonické jednání třeba nedopadne, jak jste si představovali, a vy si většinou ani neuvědomíte, že se na tom dalo ledacos změnit, kdybyste telefon dokázali lépe využívat. Kniha Dokonalá služba zákazníkovi po telefonu vám pomůže vypořádat se s úskalími komunikace po telefonu a zdokonalit své schopnosti a dovednosti nezbytné k tomu, abyste po telefonu působili přirozeně a telefonátem dosáhli toho, co potřebujete ať už pracujete jako ředitel, obchodník či sekretářka. Kniha je rozdělena do tří částí: Jak zvládnout přístroj, Jak zvládnout hovory a Jak zvládnout sami sebe samozřejmě ve vztahu k telefonování. Pokud si z četby této knihy odnesete alespoň část doporučení, rad, tipů a návodů, budete mít podobný pocit, jako když řadu let používáte svůj starý víceúčelový kapesní nožík a jednoho dne na něm objevíte nový nástroj, jehož jste si dříve nevšimli a který se vám zrovna skvěle hodí. Stejně tak možná objevíte, že telefon jako prostředek komunikace skrývá možnosti, o nichž jste dříve ani netušili.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Pragma
Originální název:

The Great Customer Service on the Telephone, 1992


více info...

U této knihy zatím nejsou recenze.
Zde se můžete podívat na hlavní přehled recenzí.

Autorovy knížky

1992  0%Dokonalá služba zákazníkovi po telefonu