Konec marketingu recenze

Konec marketingu
https://www.databazeknih.cz/img/books/48_/480128/bmid_konec-marketingu-9jO-480128.jpg 3 1 1

Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Grada
Originální název:

The End of Marketing: Humanizing Your Brand in the Age of Social Media and AI, 2019


více info...

U této knihy zatím nejsou recenze.
Zde se můžete podívat na hlavní přehled recenzí.

Autorovy knížky

Carlos Gil
americká, 1983
2021  60%Konec marketingu