Marketing hotelových služeb recenze

nehodnoceno
Marketing hotelových služeb
https://www.databazeknih.cz/img/books/18_/182428/bmid_marketing-hotelovych-sluzeb-182428.jpg 0 0 0

2. rozšířené a přepracované vydání oblíbené učebnice Marketingu hotelových služeb, pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketingu hotelnictví. První kapitola je věnována podstatě marketingu služeb hotelu a charakteristice jednotlivých služeb hotelu. O analýze vnitřních podmínek a vnějšího okolí hotelu jako základnímu předpokladu vytvoření úspěšné marketingové strategie, pojednává kapitola druhá, kde autorka věnuje pozornost analýze silných a slabých stránek hotelu, analýze příležitostí a ohrožení na trhu cestovního ruchu, analýze vnějšího prostředí, analýze konkurenčního prostředí a analýze potřeb a požadavků návštěvníků hotelu.... celý text

U této knihy zatím nejsou recenze.
Zde se můžete podívat na hlavní přehled recenzí.

Autorovy další knížky

2006  0%Marketing hotelových služeb
2013  0%Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Skrýt reklamy