Prodejní techniky recenze
Vojtěch Černý
Jak se připravit na řemeslo obchodníka – jaké reálné cíle si stanovit, jak se učit obchodovat od úplného začátku nebo jak rozvíjet již získané znalosti a dovednosti - co je neurolingvistické programování (NLP) a jak vám pomůže při obchodování - jaké jsou tři charakteristiky dobrého obchodníka a jak se podle nich řídit - jak se připravit na první kontakt se zákazníkem - proč je důležitý první dojem a jak to udělat, aby byl co nejlepší - jaký je rozdíl mezi aktivním a pasivním nasloucháním - jaké existují techniky kladení otázek a kdy kterou použít - jaké známe typy rozhovorů a kdy je který vhodný - co dělat, když klient vaše zboží odmítá, jak reagovat na jeho kritiku, jak - co obsahují tzv. styly či techniky vyjednávání, jaké argumenty na zákazníka v danou chvíli „zabírají“... celý text
U této knihy zatím nejsou recenze.
Zde se můžete podívat na hlavní přehled recenzí.
Štítky knihy
verbální (slovní) komunikace podnikání neverbální (mimoslovní) komunikace rozvoj osobnosti, osobní rozvoj marketing podnikatelé obchodování, prodejAutorovy další knížky
2013 | Děti a emoce |
2008 | Řeč těla |
2006 | Jak překonat stres |
2003 | Prodejní techniky |
2012 | Jak jednat s různými typy lidí |