Průvodce školní inkluzí aneb Jak vypadá kvalitní základní škola současnosti? recenze
Monika Tannenbergerová
Otázka nezní, zda podporovat inkluzi ve školství, ale jak, domnívá se autorka publikace Monika Tannenbergerová. Jak lze identifikovat prvky, které na půdě školy tvoří inkluzivní prostředí, a co ve škole změnit, aby mohl být princip inkluze do života školy efektivně a přirozeně zapracován? Autorka čtivým jazykem vysvětluje, proč bychom inkluzi měli požadovat – tedy také proč považuje debatu o tom, zda inkluzivní vzdělávání podporovat, za absurdní –, co pod pojmem inkluze rozumět a jak poznat inkluzivní školu. Stejně tak poskytuje inspirativní rady a náměty z českých základních škol, které napomohou úspěšně uplatnit inkluzivní prvky v praxi.... celý text
U této knihy zatím nejsou recenze.
Zde se můžete podívat na hlavní přehled recenzí.
Autorovy další knížky
2010 | Jak se stát férovou školou II |
2016 | Průvodce školní inkluzí aneb Jak vypadá kvalitní základní škola současnosti? |