Slepačia polievka pre ženskú dušu recenze

Slepačia polievka pre ženskú dušu

Slepičí polévka série

< 13. díl >

Príbehy o ženách, ktoré zozbierali autori série kníh s názvom Slepačia polievka pre dušu, rozprávajú o najdôležitejších ľudských hodnotách. Oslavujú silu a odhaľujú krásu ženskej duše. Nájdete v nich inšpiráciu a krásne myšlienky v kapitolách o láske, splnení snov, prekonávaní prekážok, manželstve, materstve, starobe, striedaní generácií, postoji, sebahodnotení a hlbokej ľudskej múdrosti, ktoré vás potešia a uspokoja. Či ste pracujúca žena alebo žena v domácnosti, mladá žena alebo staršia pani, mladá žena v najlepšom veku alebo svetobežníčka, táto kniha sa môže stať vašou priateľkou a spoločníčkou na dlhé roky. Kapitoly a poviedky: 1. O láske-Biela gardénia, Ľúbim ťa, Najkrajšie Vianoce, Iná žena, Ramonin dotyk, Svietnik, Viac než len štipendium, Vôbec to nebolí, Bozk na dobrú noc, Dar, Tisíc sedemstošesnásť listov, Martina tajomná prísada. 2. O postoji a sebaúcte-Rozprávka o dvoch mestách, Pirát, Čo je v nás, Stará mama Ruby, Problém a riešenie, Skutočná krása, Angela a jej slovo, Stačí povedať áno, Dar reči, Strašidlo. 3. Prekonávanie prekážok- Kadiaľ ísť, Život je predsa len spravodlivý, Humorné a iné príbehy, Dnes som sa nečesala, Ako vy, Červený kočík, Jazvy, Podstata šťastia, Slzy radosti. 4. O manželstve-Konečne doma, Jar v Paríži, Za hrsť diamantov, Stratená a znovu nájdená láska, Valentínsky dar pre starého otca, Až kým nás smrť nerozdelí. 5. O materstve-Zmení to tvoj život, Keď spíš, Útek, Oddych, Deň s veľkým D, Dar života, Deň matiek. 6. Zvláštne okamihy-Ponáhľam sa, Dobré skutky, Posledný pohár džemu, Vianočný príbeh, Kto vyhral ?, Tenisky pre pani Buschovú, Krídla, Tristošesťdesiatpäť dní, Leopardí kožúšok. 7. Preži svoj sen-Vietor pod krídlami, Čím chceš byť ?, Našla som samu seba, Stará pani Mosesová a ja , Všetci sme tu preto, aby sme sa učili, Vlastná izbička, Stretnutie s Betty Furnessovou. 8. O starobe-Tancujúce staré mamy, Milostný román sedemdesiatročných. 9. Vyššia múdrosť- Múdra žena a vzácny kameň, Humorné a iné príbehy, Let It Be, Nie sme sami, Zázrak v Toronte, Vojnový príbeh, Spojenie, Láska nepozná hraníc, Prečo sa veci dejú, tak, ako sa dejú. 10. Striedanie generácií-O narodení, Bábika pre starú mamu, Dom pri jazere, Čo robí ženu ženou, Hold otcovi, Spomienky na detstvo, Nite, ktoré zväzujú, Nech chvála znie ženám, čo ma sprevádzali. Prvé vydanie.... celý text

Literatura světová Povídky
Vydáno: , Sofa

Chicken Soup for the Woman´s Soul, 1996