Kniha seznamuje čtenáře s tím, jak vytvořit podmínky pro individualizované vzdělávání a s jeho jednotlivými fázemi – přípravou třídního vzdělávacího programu, jeho realizací a hodnocením výsledků vzdělávání. Každé dítě m... více
Jaký jsem učitel 2010, Vladimír Hrabal
Publikace seznamuje učitele s možnostmi jeho sebereflexe na základě použití autodiagnostické metody, která mu pomůže odpovědět na tři základní otázky: Jak žáci vnímají můj předmět? – Který typ žáků je v mém předmětu úspě... více
Hyperaktivita nebo hypoaktivita – výchovný problém? 2016, Markéta Švamberk Šauerová
Výchovné problémy vyplývající z poruch aktivity dětí patří dnes mezi nejčastější oblasti, které rodiče a učitelé konzultují s odbornými pracovišti. Tyto problémy velmi často vyvolávají rozporuplné postoje jak odborné veř... více
Diagnostika 2004, Vladimír Hrabal
Učební text je určen pro přednášky a semináře z diagnostiky a z pedagogické a sociální psychologie pořádané na Pedagogické fakultě UK. Učebnici věnovanou diagnostické činnosti ve škole ocení i profesionální učitelé, vych... více
Inkluzivní vzdělávání žáků v riziku a s poruchami chování jako perspektiva kvality života v dospělosti. 2010, Věra Vojtová
Publikace se zabývá inkluzivními přístupy k vzdělávání dětí v riziku poruch chování a s poruchami chování. více
Specifické poruchy učení a chování 2014, Drahomíra Jucovičová
Učební text seznamuje s nejčastějšími specifickými poruchami učení a chování, současná terminologie, příčiny jejich vzniku a diagnostika. Popis typických projevů, jednotlivých poruch učení a chování, možnosti jejich ovli... více
Šimon, Toník a jejich kamarádi ve školce 1998, Libro Guia
Program všestranného rozvoje dětí od 4 do 5 let Program pro celoroční práci s dětmi od 4 do 5 let. Kurikulum je zaměřeno na rozvoj osobnosti dítěte. Činnosti rozvíjejí samostatnost dítěte i schopnost komunikace více
Šimon půjde do školy 1995, Markéta Mlčochová
program všestranného rozvoje předškolního dítěte více