99 tipů pro úspěšnější reklamu tempo & emoce
Monika Monzel
Praktická a čtivá knížka plná konkrétních rad a tipů vám pomůže odhalit možnosti reklamy, ukáže vám šance a rizika jednotlivých reklamních nástrojů a poradí, jak lépe využívat a pro vaši firmu optimalizovat různé formy reklamy. Dozvíte se, jakých chyb se vyvarovat, čím se vyznačuje dobrá reklama a jak zvýšit její věrohodnost. Přečtete si, co byste měli vědět o svém trhu, jak vytvořit přesvědčivé reklamní sdělení, jak reklamu dostat k cílové skupině a využít direct marketing, internet, e-mail, reklamu v tisku a alternativní formy reklamy či jak účinně propagovat s malým rozpočtem. Dostane se vám doporučení ohledně právních aspektů reklamy i spolupráce s agenturami. Kniha je určena marketingovým manažerům a specialistům a výborně poslouží podnikatelům z malých firem.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2009 , GradaOriginální název:
99 Tipps für erfolgreiche Werbung
více info...
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.