Cvičení pro dyslektiky I. - Rozlišování krátkých a dlouhých samohlásek tempo & emoce
Olga Zelinková

Specifickým rysem českého jazyka a českého pravopisu je kvantita samohlásek. Někteří žáci, zvláště pak žáci se specifickou poruchou pravopisu (dysortografie), v rozlišování krátkých a dlouhých samohlásek chybují a cvičení v učebnicích jim nestačí ke zvládnutí této dovednosti. Příčinou častých chyb v kvantitě samohlásek je především nedostatečně rozvinuté sluchové vnímání, neschopnost spojit sluchový vjem s odpovídajícím grafickým tvarem, poruchy ve vnímání a reprodukci rytmu, obtíže v soustředění a další. Cvičení v tomto nápravném materiálu postupně rozvíjejí jednotlivé dovednosti.... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.