Dějiny české školy a pedagogiky v letech 1867-1914 tempo & emoce
Jaroslav Kopáč
První autorův pokus o soustavnější výklad dějin české školy, výchovy a pedagogiky v letech 1867-1914 je přípravou k zpracování tohoto úseku v kolektivní práci, která zahrne celkový vývoj od nejstarších dob po dnešek. Rozčlenění práce vyplynulo z rozboru celkové situace, při němž přihlíží jak k vývoji školy jako instituce, tak k vývoji pedagogického myšlení. Na podkladě rozsáhlého pramenného materiálu postupně věnuje pozornost změnám ve školství po r. 1867, rozdělení university a školské novele, stavu české pedagogiky v době vyvrcholení herbartismu, poměrům ve školství v letech 1890-1914 a české pedagogice v období pozitivismu.... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Autorovy další knížky
1934 | Pravěk |
1955 | Dějiny doby nové a nejnovější |
1971 | Dějiny školství a pedagogiky v Československu |
1968 | Dějiny české školy a pedagogiky v letech 1867-1914 |