Didaktika matematiky II. část tempo & emoce
Josef Polák
Publikace má za cíl jednak pomoci výuce didaktiky a historie matematiky, ale hlavně být zdrojem inspirace pro středoškolské učitele, kteří mají zájem o kvalitní výuku. II. ČÁST - Obecná didaktika matematiky. Zabývá se těmito okruhy: -obecné problémy vyučování matematiky na základních a středních školách -poznávací procesy ve výuce -metody a formy tradičního a konstruktivistického pojetí vyučování matematiky -hodnocením žáků a problematika komunikace, psychologický přístup k učivu -metody řešení matematických problémů, aplikace matematiky -speciální aktivizující metody a formy výuky, využití informačních a komunikačních technologií v matematice -aktuální problematika kurikulární reformy... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Autorovy další knížky
1995 | Přehled středoškolské matematiky |
1986 | Matematika pre 3. ročník gymnázia |
1988 | Názvy a značky školské matematiky |
1999 | Středoškolská matematika v úlohách II |
2001 | Podivná smrt náčelníka štábu |