Dítě a mateřská škola - Co by měli rodiče znát, učitelé respektovat a rozvíjet tempo & emoce
Soňa Koťátková
Autorka se nejdříve věnuje období dítěte od jednoho do čtyř let, jeho vývoji, vnímání a reakcím na své okolí a následně věku pěti až šesti let. Za velmi důležitý považuje jak výběr vhodné školky, který by rodiče neměli rozhodně podceňovat, tak "domácí" přípravu, aby první velký krok dítěte směrem "od rodiny k ostatní společnosti" byl co nejsnažší. Podstatnými částmi knihy jsou kapitoly: o současné podobě mateřských škol - o co se snaží, jaké mají vlastní programy, jak co nejvíc dětem usnadnit přestup na základní školu - a o pohledu do obsahu předškolního vzdělávání - jaké jsou jeho různé okruhy, zaměření či jaká je nabídka alternativních předškolních zařízení. Toto vše by mělo směřovat k co nejkomplexnějšímu rozvoji dětí. K tomu je také velmi podstatná aktivní spolupráce rodiny a učitelek a učitelů mateřských a základních škol.... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Štítky knihy
pedagogika předškolní výchova mateřské školy
Autorovy další knížky
2008 | Dítě a mateřská škola |
2005 | Hry v mateřské škole v teorii a praxi |
2013 | Předškolní pedagogika |
1998 | Vybrané kapitoly z dramatické výchovy |