DPH a reklama na internetu tempo & emoce
Michal Hanych
Autor se snaží vysvětlit řešení nejčastějších problémů, které provází podnikání na internetu. Nezabývá se příliš úplnými základy DPH a spíše se zaměřuje na praktické řešení konkrétních problémů. Tomu také odpovídá struktura publikace, kde více než polovinu textu tvoří praktický návod vyplňování jednotlivých formulářů registrace k DPH, přiznání a souhrnného hlášení. První kapitola se velmi krátce věnuje teorii DPH, pak už následuje problematika reklam na Google a Facebooku. Další dvě kapitoly jsou věnovány registraci k DPH a sankcím hrozícím za nedodržení povinností. Následují praktické návody na vyplnění jednotlivých formulářů. Smyslem této příručky je tedy pomoci s vyplněním přiznání a souvisejících podání malému podnikateli, který se potýká s DPH z důvodu přeshraničního plnění.... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Autorovy další knížky
2020 | Korporátní struktury a transakce |
2017 | Spory s finančákem |
2016 | Paušální výdaje |
2015 | DPH a reklama na internetu |
2019 | Daňový řád 2019 |