Elektrické lokomotivy řady E 499.0 (1) tempo & emoce
Ivo Raab
Po druhé světové váIce byIa zvoIena napájecí soustava stejnosměrných 3000 V. Současně se započalo i s vývojem nových lokomotiv. V roce 1953 vyjela z bran Škody PIzeň první lokomotiva nové generace, prototypový stroj E 499.001, továrního značení 12 E1. Lokomotiva se osvědčila svými výbornými technickými parametry a provozními vlastnostmi a během krátké doby zajišt'ovala veškerou vozbu v elektrické trakci od postrkové sIužby až po dopravu rychlíků a expresů. StaIa se základem pro první generaci stejnosměrných lokomotiv Škoda. První svazek monografie řady E 499.0 poskytuje informace o její konstrukci, okolnostech vzniku, výrobě a provozu, opravách, rekonstrukcích, modernizacích, a používaných nátěrech.... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Autorovy další knížky
2004 | Elektrické lokomotivy řady E 499.0 (1) |
2005 | Elektrické lokomotivy řady E 499.0 (3) |
2005 | Elektrické lokomotivy řady E 499.0 (2) |