Hudební vývoj dítěte - analytická studie tempo & emoce
František Sedlák
Studie zkoumá hudební vývoj dítěte jako integrační složku jeho psychogeneze a harmonického rozvoje s výrazným společenským dosahem, jako dialektický proces zrání a učení. Opírá se o vlastní výzkum na základních školách a vědecké experimenty. Chce přesvědčit, že na základní škole je možno hudebně rozvíjet každé dítě, a to jako součást utváření vnitřně bohatého člověka naší společnosti. To předpokládá radikálně změnit koncepci hudební výchovy, spojit ji s životem dítěte, jeho možnostmi a potřebou hudební sebeaktualizace, zaměřit se na tvořivou aktivitu a individualizaci.... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Autorovy další knížky
2013 | Hudební psychologie pro učitele |
1989 | Psychologie hudebních schopností a dovedností |
1974 | Hudební vývoj dítěte - analytická studie |
1990 | Základy hudební psychologie: Učebnice pro studenty pedagogických fakult |