Inkluzivní vzdělávání tempo & emoce
Iva Strnadová
Monografie je věnována pedagogickému konceptu, podle nějž by všechny děti měly navštěvovat třídy hlavního vzdělávacího proudu, a to bez ohledu na stupeň svého postižení. V dnešní době již zcela přirozeně uznáváme právo všech lidí na vzdělávání, zásadní...
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Štítky knihy
inkluzivní vzděláváníAutorovy další knížky
2009 | Náročné mateřství |
2006 | Dyslexie: Texty a hry pro děti s dyslexií |
2013 | Cesty k inkluzi |
2011 | Zředěný život |
2010 | Inkluzivní vzdělávání |