Jak budovat obchod tempo & emoce
Romana Lešingrová
Nehodnoceno
Kniha vám v první kapitole v lidském podání poskytne množství cenných a zásadních myšlenek a rad, které uplatníte při budování vlastního obchodu i podniku. Ve druhé kapitole knihy naleznete poznatky v oblasti budování obchodu prostřednictvím reklamy ve firmě Baťa v první polovině 20. století. Třetí kapitola popisuje vazby v oblasti marketingové komunikace a reklamy.... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Autorovy další knížky
2008 | Baťova soustava řízení |
2006 | Vývoj obchodu |
2006 | Jak udržet slušné mzdy |
2008 | Společenská odpovědnost organizací |
2006 | Cílevědomé plánování |