Kreslíme, malujeme, modelujeme tempo & emoce
Dagmar Razáková
nehodnoceno
Po všeobecném úvodu do problematiky výtvarné výchovy na mateřských školách uvádí autorka hlavní metodické pokyny k vlastní výchovné práci a doplňuje je v další kapitole praktickými návody a ukázkami výtvarných činností dětí podle jednotlivých věkových stupňů. V závěru upozorňuje na důležitost spojení výtvarné výchovy nejen s ostatními výchovně vzdělávacími složkami, ale i s životem a prostředím dětí. První vydání.... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Autorovy další knížky
1966 | Metodika výtvarné výchovy na mateřské škole |
1982 | Kreslíme, malujeme, modelujeme |
1969 | ABC rodinné výchovy. I, (Dítě předškolního věku) |