Kultura v mezinárodním podnikání tempo & emoce
Ivan Šroněk
Chcete vést úspěšná obchodní jednání se zahraničními partnery? Cestujete často do ciziny nebo pracujete v prostředí mezinárodní společnosti? nechcete z neznalosti nebo nezkušenosti ohrozit výsledek pracovní schůzky s cizincem, ale naopak účinně předejít možným nedorozuměním... Jak přizpůsobit svou strategii a konkrétní chování odlišné kultuře zvyků, vzorů chování, psaných i nepsaných norem, jimiž se v různém prostředí řídí jednotlivci i celé skupiny. Důležitým faktorem v hospodářském styku se zahraničím nejsou pouze aspekty ekonomické či právní, ale ve značné míře právě kulturní rozdíly dané odlišností hodnot a způsobů jednání, jimiž se řídí skupiny osob. Mezikulturní rozdíly těsně souvisejí s marketingem, managementem, personalistikou, spotřebitelským chováním. Publikace uvádí jednotlivé elementy kultury, poukazuje na problémové oblasti a posuzuje specifika vybraných zemí a regionů. Znalost této problematiky zabrání mnohým nedorozuměním a problémům, k nimž by mohlo dojít.... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.