Logo & Corporate Identity tempo & emoce
Ondřej Kafka , Michal Kotyza
Kniha Logo & Corporate Identity je určena všem, kteří potřebují získat více informací o tomto nesmírně důležitém nástroji moderní komunikace značky se svým okolím. Původně tato publikace autorů Ondřeje Kafky a Michala Kotyzy vyšla již v roce 2004 a byla součástí balíčku s názvem Corporate Identity Set, který obsahoval i vzorníčky barev nebo CD. Po letech bylo třeba řadu věcí změnit a doplnit. Tak vznikla v roce 2014 tato aktualizovaná podoba, sice bez příloh, ale doplněná navíc o množství nových textů, obrazových ukázek a případových studií.... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.