Marketing a management muzeí a památek tempo & emoce
Ladislav Kesner
Nehodnoceno
Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém...
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Autorovy další knížky
2017 | Mozek a jeho člověk, mysl a její nemoc |
2010 | Gombrich. Porozumět umění a jeho dějinám |
2011 | Obrazy mysli / Mysl v obrazech |
2005 | Marketing a management muzeí a památek |
2000 | Muzeum umění v digitální době |