Metodik prevence a jeho role na základní škole tempo & emoce
Miroslav Procházka
Jak vypadá třídní kolektiv v současné škole a jak se se změnami ve společnosti vypořádat v praxi? Jaké možnosti v praxi vůbec má? To jsou jen některé otázky, na které tato publikace odpovídá. Autor knihy - vysokoškolský pedagog s dlouholetou zkušeností učitele na střední škole - se na pozici metodika prevence dívá ze všech úhlů pohledu. Mimo jiné definuje jeho povinnosti a celkově se zabývá postavením metodika prevence ve škole. Na příkladech z praxe ukazuje, jak by měla vypadat spolupráce s ostatními kolegy i pracovníky školního poradenského pracoviště. Zabývá se také tvorbou školních preventivních programů, definováním jejich strategií i návrhem a zásadami realizace jednotlivých aktivit.... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Autorovy další knížky
2012 | Sociální pedagogika |
2009 | Malý obrazový atlas krokodýlů |
2019 | Metodik prevence a jeho role na základní škole |